vrijdag 11 februari 2011

It is here...............................!!

In Duitsland is het kennelijk gewoonlijk om de pakketjes die van verre komen door de douane te leiden, daarom duurde het zo lang voordat ik Paulettes pakje kreeg. Maar het was het wachten meer dan waard. Kijk eens wat er uit te voorschijn kwam? 


Geweldig, hoe zij dit maakt  zo fijn, zo edel,  zo sprookjesachtig mooi. 
En niet alleen kreeg ik een wit hart, 


ik kreeg ook nog eens een broche hartje, om op mijn kleding te spelden. 


Geweldig. En de kleine aardbei is ook al zo mooi gemaakt. 


Jullie kunnen wel merken ik ben in de 7de hemel. Paulette dankjewel!!!!
****

Today the package  from Paulette arrived at my place. And it is greattt!! Look what she made for me? So fine, so noble, so beautiful, almost like a  fairytale. How she made those little flowers on them, just BEAUTIFUL!! And not only did I get one  heart, I also got a little heart brooch to pin on my clothes. So gorgeous. And the little strawberry that is also so beautiful. Paulette,  I'm in seventh heaven. Thank you so much!!
                                                                                ***
Es ist da..... heute kam das Päckchen von Paulette bei mir an. Und ich habe mich so gefreut, denn alle Geschenken sind so wunderbar schön. Nicht nur bekam ich ein Herz, sie machte auch noch eine kleine Brosche für mich, herrlich. So edel, so schön, fast wie in ein Marchen so schön hat sie alles gemacht. Ich bekam sogar noch eine Erdbeere auch so schön gemacht, ich bin im 7ter Himmel. Liebe Paulette, danke dir noch mal ganz herzlichst. 
Best wishes Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...