woensdag 9 maart 2011

Naaikistje / sewingbox

Het was alweer een tijdje geleden, maar op verzoek heb ik weer eens een naai kistje gemaakt. Met uitneembaar vak. De buitenkant moest licht van kleur en met heel subtiel hier en daar een inchie gemaakt worden, passend bij de gelegenheid natuurlijk. Dit is het eindresultaat. 


De stof voor de binnenkant had ik al een tijdje liggen, vond hem erg leuk maar ja als niemand een naaikistje nodig heeft blijft het natuurlijk liggen. Maar nu maakt de stof het geheel mooi af vind ik zelf. Kijk maar. 


Het is overingens de eerste keer dat ik een knop op het deksel heb gemaakt en dat heeft goed uitgepakt, die houden we erin. De  opdrachtgever is tevreden, dus ik ook ☺ 
***
It was a while ago that I made a sewing box. But when the order came I finally could use my special fabric, with sewing patterns on it. The woman who gave the order, told me that the outside hat to be in light colours. But she wanted twinchies on the outside too, with fitting emblements. I made also an removable tray in the inside.   And for the fist time I made a knob on the cover. I love that item, so that i'll make more often in the future. The customer is statificy, so I'm pleased too. ☺
****
Es ist schon eine weile her das ich noch mal ein Nähkästchen gemacht habe. Natürlich mit ein abnehmbar teil. Die Frau die die Bestellung aufgab wollte  außerhalb der Schachtel  helle Stoffen, aber twinchies mit Näh Abbildungen  darauf. Für das innen teil konnte ich einen Stoff benutzen der ich schon sehr lange habe, ich liebe dieser Stoff war also froh das er endlich mal aus dem Schrank kam. Ich finde ihm auch total gut passen zu der schachtel. Und zum erster mahl habe ich ein Deckel mit Knopf gemacht. Da fand ich total gut und werde ich bestimmt öfteren machen. Der Kunde ist sehr zu friede, also ich auch. ☺ 

Groetjes van Janine 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...