zaterdag 16 maart 2013

another tea box


Lang heb ik geen dozen meer gemaakt, het snijden van het dikke karton werd te zwaar voor me. Maar zoals gezegd…. Met een doel voor ogen ben ik toch weer aan de slag gegaan. Geen grote dozen meer, geen laatjes meer, gewoon leuke kleine doosjes maken. En na even weer wennen en wat scheef snijden, weggooien en opnieuw beginnen heb ik toch weer het plezier erin gevonden. De kleinere exemplaren hebben sowieso mijn voorkeur, veel leuker om te maken. 

En zeg nou eens eerlijk dit is toch weer een snoesje….. al zeg ik het zelf. ☺


Een thee doosje met 2 potjes thee, zakjes en een lepeltje.  

Hermien… herken je de knop? Staat super bij deze stof.

En ik ben voor nu weer even  blij dat ik het maken van dozen opgepakt heb. 
****
For a long time I didn’t make any boxes, cutting the thick cardboard was too heavy for me. But like I said before .... With a goal in my mind, I went back to work. No more big boxes, make drawers, just make cute little boxes. And after some starting troubles, finding my way again, I found my fun again in making them. The smaller boxes have my preference anyway, much more fun to make. And now tell me honestly , isn’t this one cute?  ..... If I may say it myself.☺
A tea box with 2 jars  filled with tea, the bags for putting the tea in  and a spoon. Hermien ... do you recognize the button on the lid? I think it fits totally well with the fabric. I'm glad to be able again making these boxes. 
****
Lange habe ich keine Schachteln gemacht, das schneiden der dicken Pappe war zu schwer für mich. Aber wie gesagt .... Mit einem Ziel vor Augen, bin ich doch wieder an die Arbeit gegangen.  Keine große Schachteln mehr, keine Schubladen  mehr,  nur niedliche kleine Boxen machen. Und nach einigem Hin und her habe ich wieder der Spaß. dran gefunden. Die kleineren Exemplare haben sowieso meine Vorliebe, macht einfach  viel mehr Spaß.  Und guckt doch, ist dieser hier nicht süß.?  ..... wenn ich das selber sagen darf.☺
Ein Tee-Box mit 2 Töpfe mit Tee drin, die Beutel und einem Löffel. Hermien ... erkennst du  der Knopf oben drauf? Passt total gut bei der Stoff.  Und ich bin froh das ich wieder mal Schachteln gebastelt habe. 

Groetjes van Janine




Pin It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...