dinsdag 16 april 2013

Tea on the go!


Dat ik een theedrinker ben is wel algemeen bekend. En dan niet van die kant en klare theezakjes, maar mijn eigen heerlijke theeblaadjes varianten. Het probleem is echter wil ik eens ergens een terrasje pikken… tig soorten koffie te krijgen, maar een lekkere thee?? Ho maar! Dus de nood aan de man ( lees vrouw) gemaakt en neem ik voortaan altijd mijn eigen thee mee. Vraag een glas thee water zonder thee,  moet je ze zien kijken…”zonder thee”?? Ja hoor, ik heb mijn eigen thee bij me. En tevoorschijn komt mijn buideltje vol met eigens gevulde theezakjes. De afdrukken zijn transfers gemaakt  met, in mijn ervaring,  het beste transfer papier, te koop hier


Bij mijn vrienden en familie is het inmiddels al een hit….. “heb je er nog liggen?”
Dus heb ik inmiddels een behoorlijke voorraad theebuidels 

en theeflopjes liggen.

In de flopjes passen 6 theezakjes, immers niet iedereen drinkt mijn soort thee. 


Klein en compact van maat, dus gaan zo mee in de tas. Tea on the go!!


I am a tea drinker, this  is generally known. And not those ready made tea bags, but my own delicious tea leaves variants. The problem is if I want to drink a cup off tea on a terrace... they have dozens types of coffee, but a nice tea?? No way! So now I’ll bring my own tea with me. Ask a glass of hot tea water without the tea. They look at me and asks ... "without tea"?? Yes, I have my own tea with me. And out off my bag I take my pouch filled with my own tea. With my friends and family this is already a hit ..... "Do you still have some?"
So now I have a decent supply of tea purses and tea envelops. In the envelops fit 6 tea bags, not everyone drinks my kind of tea. It is small and compact and fits easily in a handbag. The images are made with transfer paper. Tea on the go!
***
Das ich bin ein Teetrinker bin ist allgemein bekannt. Und nicht von diese fertige Teebeutel, aber meine eigenen köstlichen Teeblätter Varianten. Das Problem ist aber wenn  ich zur ein Restaurant oder so gehe... zig Arten von Kaffee kann man bekommen, aber einen leckeren Tee? Nein! Daher nehme ich jetzt immer mein eigener Tee mit. Frage eine Glas  Teewasser ohne tee, die gucken mich an ... "ohne Tee"? Ja, ich habe mein eigener Tee dabei. Und aus meine Tasche kommt mein gefüllten Tee Beutel. Alle meine Freunde und Familie finden es bereits ein Hit ..... Und immer kommt die Frage  "hasst du noch welche liegen?"
Also  habe ich eine anständige Ladung von Teebeuteln und Teebörsen  liegen. In die Börse passen  6 Teebeutel, nicht jeder trinkt ja meine Art von Tee. Es ist klein und kompakt und passt so sehr einfach in die Handtasche. Tea on the go!

groetjes van Janine






Pin It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...